København
Om os
Efterforskningsenheden er en enhed på ca. 700 medarbejdere (politi og civile), som er fordelt i 2 centre og med én fælles Ledelsesstøtte, som fungerer som en stab. I Efterforskningsenheden arbejdes der bl.a. med rocker- og bandemiljøet, drab, grov vold, bedrageri, efterretning og analyse, røveri og mange andre spændende områder inden for efterforskning. Enheden består af en ledende Politiinspektør, en Ledelsesstøtte og to centre med hver deres afdelinger.
Vi tilbyder
Kan du lide en hverdag med mange forskellige opgaver og kontakt til mange forskellige mennesker, så er det måske dig vi leder efter til at besætte den ledige stilling, der er i vores reception på Teglholmen.
Som administrativ medarbejder i Efterforskningsenhedens Ledelsesstøtte vil du indgå i et team, som yder en høj service for efterforskningens ledere og medarbejdere i alt, hvad der har administrativ karakter. Sektionen består af en sektionsleder og 7 medarbejdere. Sektionen er et lille team med et godt arbejdsmiljø, hvor vi sætter stor pris på at hjælpe hinanden. Ledelsesstøtte fungerer som ’one point of entry’, og som medarbejder får du derfor en central rolle.
Din opgave vil være i receptionen på Teglholmen, hvor du vil være hjertet af huset, da det er dig som vil have den første kontakt med vores gæster og med personalet i huset.
Opgaverne i receptionen omfatter bl.a.:
- Modtagelse af gæster
 - Håndtering af post
 - Håndtering af adgangskort og parkeringstilladelser
 - Håndtering af dispositionsklager
 - Kosterforsendelse
 - Booking af biler i forbindelse med div. kurser
 - og meget andet
 
Receptionen er bemandet af 2 medarbejdere, hvoraf du vil blive en af dem. Sammen skal I finde en fælles arbejdsgang og indbyrdes aftale, hvordan I sikre den bedste opgaveløsning. Dette vil ligeledes betyde at du kan have dage, hvor du er alene i receptionen.
Receptionen har fast åbningstid fra mandag-torsdag fra 7:30-15:00 og fredag fra 7-14.
Om dig
Som vores nye kollega vil du til daglig have fokus på dine driftsopgaver. Du vil opleve, at der i løbet af en arbejdsdag kommer medarbejdere og ledere forbi receptionen og spørger om alt fra booking af biler, spørgsmål om skydning til hvornår der er julefrokost. Det er derfor vigtigt, at du trives med, at blive afbrudt i dine opgaver og er indstillet på at hjælpe dem, der kommer og har brug for hjælp. Det er ligeledes vigtigt, at du kan samarbejde tværfagligt med alle personalegrupper, samt har et godt overblik med fokus på detaljen.
Din hverdag vil bære præg af et højt tempo og en udadvendt funktion, hvor det forventes at du møder gæster og personale med et smil selvom der er travlt.
Da Ledelsesstøtte er delt på to lokationer, er din nærmeste leder ikke fysisk tilstede hver dag, derfor er det vigtigt at du kan være selvledende og formår at prioritere i dine opgaver når det er nødvendigt.
Du er som person kendetegnet ved at være servicemindet, god til at skabe overblik og arbejder struktureret. Derudover forventer vi, at du:
- Arbejder selvstændigt og samtidig besidder gode samarbejdsevner
 - Er løsningsorienteret
 - Er god til og trives med administrative opgaver
 - Har et positivt mindset og bidrager til et godt arbejdsmiljø
 - Besidder gode skriftlige egenskaber (dansk)
 - Har solid erfaring med Office-pakken og særligt Excel
 
Løn- og ansættelsesvilkår
Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til den til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK/STAT samt OAO-S-fællesoverenskomst.
Du indplaceres efter erfaring og kvalifikationer som enten overassistent eller kontorfuldmægtig, hvor lønnen pt. udgør mellem 27.519,42–28.808,75 kr. i månedligt aktuelt niveau. (Ekskl. arbejdsgiverbetalt pension). Hertil kan der eventuelt forhandles et kvalifikationstillæg i henhold til kvalifikationer.
Du bliver ansat på fuld tid svarende til 37 timer ugentligt inkl. frokost.
Dit arbejdssted bliver Københavns Politi med adresse på Teglholm Allé 1-3, 2450 København SV.
Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.
Kontakt og ansøgning
Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte sektionsleder Cindie Flyvholm, tlf. 29797846 eller på mail cpe016@politi.dk (Mailen kan IKKE anvendes til ansøgninger).
Du kan finde generel information om politiet på www.politi.dk
Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil.
Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade dit eksamensbevis. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format.
Vi opfordrer alle interesserede til at søge uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold.
Ansøgningsfrist: 23. maj 2023
